Serwer SKY 1
Serwer SKY 1 to produkt firmy Sprint. Linia SKY to linia wydajnych rozwiązań serwerowych, która charakteryzuje się dobrym współczynnikiem cena/jakość.
Procesor | 1x Intel Xeon E5-1620 v2 |
RAM | 64 GB |
Dysk | 2x 2 TB SATA WD RE4/HGST |
Platforma | RAID Soft 0/1 |
Transfer miesięczny | 10 TB - GRATIS |
Przepustowość łącza | 1 Gb/s |
Dodatkowe informacje | Panel zarządzania IPMI v. 2.0 |
Cena | 458 zł netto |
Link do oferty | https://www.sprintdatacenter.pl/produkt/121/serwer-sky-1 |
Pakiety opieki administracyjnej
Oferta Hostersi obejmuje opiekę administracyjną nad serwerem, niezależnie od jego lokalizacji. Nasze wsparcie to gwarancja bezpieczeństwa oraz zapewnienie ciągłości biznesowej działalności klienta. Świadczymy opiekę administracyjną w trzech pakietach, różniących się czasem reakcji: Premium, Comfort i Standard.
Premium | Comfort | Standard |
---|---|---|
Zdalne zarządzanie serwerami bez limitu | Zdalne zarządzanie serwerami bez limitu | Zdalne zarządzanie serwerami bez limitu |
Tworzenie kopii bezpieczeństwa | Tworzenie kopii bezpieczeństwa | Tworzenie kopii bezpieczeństwa |
Monitoring serwera - 24 h | Monitoring serwera - 24 h | Monitoring serwera - 24 h |
Dbałość o bezpieczeństwo | Dbałość o bezpieczeństwo | Dbałość o bezpieczeństwo |
Reakcje na awarie 24 godz. 7 dni w tygodniu 365 dni w roku | Reakcje na awarie 24 godz. 7 dni w tygodniu 365 dni w roku | Reakcje na awarie w dni robocze poniedziałek-piątek w godz. 7-17 |
Cena od 2000 zł netto* | Cena od 1500 zł netto* | Cena od 500 zł netto* |
*Cena uzależniona od wielkości infrastruktury. Należy do niej doliczyć koszt serwera lub serwerów.
Czas reakcji wg typu opieki
Premium | Comfort | Standard | |
---|---|---|---|
Incydent krytyczny | 30 min | 1 h | 2 h |
Incydent pilny | 2 h | 4 h | 4 h |
Zlecenie standardowe | NBD | NBD | 2 NBD |
Zapytanie | 2 NBD | 2 NBD | 2 NBD |
Planowany czas rozwiązania problemu liczony od momentu zgłoszenia
Premium | Comfort | Standard | |
---|---|---|---|
Incydent krytyczny | 2 h | 4 h | 4 h |
Incydent pilny | 4 h | 4 h | 4 h |
Zlecenie standardowe | NBD | NBD | 2 NBD |
Zapytanie | 2 NBD | 2 NBD | 2 NBD |
NBD – następny dzień roboczy
2 NBD – dwa dni robocze
Premium i Comfort czas liczony 24h 7 dni w tygodniu. Standard czas liczony od 7 do 17 w dni robocze.
Incydent krytyczny – oznacza brak możliwości korzystaniem z głównych funkcjonalności systemu przez większość użytkowników.
Incydent pilny – oznacza utrudnione korzystanie z funkcjonalności systemu przez większość użytkowników lub brak możliwości korzystania z pobocznych funkcjonalności lub brak możliwości korzystania z głównych funkcji systemu przez nielicznych użytkowników.
Zlecenie standardowe – oznacza wszystkie tematy nie będące incydentami, takich jak konfiguracje nowych usług i ich zmiany.
Zapytanie – oznacza tematy związane z konsultacjami, odpowiadaniem na pytania dotyczące działania systemów, statystyk, raportów i innych niekrytycznych informacji.
To są maksymalne czasy, w zdecydowanej większości reagujemy i odpowiadamy zazwyczaj w ciągu kilkunastu minut.