Serwer Business 32 SH
Business 32 SH to produkt firmy Atman z linii Business, rekomendowany dla software housów, e-commerce oraz rozwiązań Software as a Service.
Procesor | Intel Xeon E3-1220v5 (4-core) |
RAM | 32GB RAM |
Dysk | 2x SSD 400 GB (Mixed-use) + 2x HDD 6 TB (Enterprise) |
Platforma | 1U 4x3,5" HotSwap |
Transfer miesięczny | Nieograniczony |
Przepustowość łącza | 100 Mb/s |
Dodatkowe informacje | - |
Cena | 410 zł |
Link do oferty | www.atman.pl |
Pakiety opieki administracyjnej
Oferta Hostersi obejmuje opiekę administracyjną nad serwerem, niezależnie od jego lokalizacji. Nasze wsparcie to gwarancja bezpieczeństwa oraz zapewnienie ciągłości biznesowej działalności klienta. Świadczymy opiekę administracyjną w trzech pakietach, różniących się czasem reakcji: Premium, Comfort i Standard.
Premium | Comfort | Standard |
---|---|---|
Zdalne zarządzanie serwerami bez limitu |
Zdalne zarządzanie serwerami bez limitu |
Zdalne zarządzanie serwerami bez limitu |
Tworzenie kopii bezpieczeństwa | Tworzenie kopii bezpieczeństwa | Tworzenie kopii bezpieczeństwa |
Monitoring serwera - 24 h | Monitoring serwera - 24 h | Monitoring serwera - 24 h |
Dbałość o bezpieczeństwo | Dbałość o bezpieczeństwo | Dbałość o bezpieczeństwo |
Reakcje na awarie 24 godz. 7 dni w tygodniu 365 dni w roku |
Reakcje na awarie 24 godz. 7 dni w tygodniu 365 dni w roku |
Reakcje na awarie w dni robocze poniedziałek-piątek w godz. 7-17 |
Cena od 2000 zł netto* | Cena od 1500 zł netto* | Cena od 500 zł netto* |
*Cena uzależniona od wielkości infrastruktury. Należy do niej doliczyć koszt serwera lub serwerów.
Czas reakcji wg typu opieki
Premium | Comfort | Standard | |
---|---|---|---|
Incydent krytyczny | 30 min | 1 h | 2 h |
Incydent pilny | 2 h | 4 h | 4 h |
Zlecenie standardowe | NBD | NBD | 2 NBD |
Zapytanie | 2 NBD | 2 NBD | 2 NBD |
Planowany czas rozwiązania problemu liczony od momentu zgłoszenia
Premium | Comfort | Standard | |
---|---|---|---|
Incydent krytyczny | 2 h | 4 h | 4 h |
Incydent pilny | 4 h | 4 h | 4 h |
Zlecenie standardowe | NBD | NBD | 2 NBD |
Zapytanie | 2 NBD | 2 NBD | 2 NBD |
NBD – następny dzień roboczy
2 NBD – dwa dni robocze
Premium i Comfort czas liczony 24h 7 dni w tygodniu. Standard czas liczony od 7 do 17 w dni robocze.
Incydent krytyczny – oznacza brak możliwości korzystaniem z głównych funkcjonalności systemu przez większość użytkowników.
Incydent pilny – oznacza utrudnione korzystanie z funkcjonalności systemu przez większość użytkowników lub brak możliwości korzystania z pobocznych funkcjonalności lub brak możliwości korzystania z głównych funkcji systemu przez nielicznych użytkowników.
Zlecenie standardowe – oznacza wszystkie tematy nie będące incydentami, takich jak konfiguracje nowych usług i ich zmiany.
Zapytanie – oznacza tematy związane z konsultacjami, odpowiadaniem na pytania dotyczące działania systemów, statystyk, raportów i innych niekrytycznych informacji.
To są maksymalne czasy, w zdecydowanej większości reagujemy i odpowiadamy zazwyczaj w ciągu kilkunastu minut.