Centralne zarządzanie głównymi adresami e-mail kont członkowskich w organizacji AWS
Dzisiaj ułatwiamy klientom AWS Organizations centralne zarządzanie głównym adresem e-mail kont członkowskich w całej organizacji za pomocą interfejsu wiersza poleceń AWS (CLI), zestawu AWS Software Development Kit (SDK) i konsoli AWS Organizations. Wcześniej wydaliśmy Accounts SDK, który umożliwia klientom Organizations centralne i programowe zarządzanie zarówno podstawowymi, jak i alternatywnymi informacjami kontaktowymi, a także włączonymi regionami AWS dla ich kont.
Aby zarządzać głównym adresem e-mail, klienci musieli logować się jako root, aby zarządzać głównym adresem e-mail kont członkowskich. Od dziś klienci mogą korzystać z tego samego zestawu SDK, aby zaktualizować główny adres e-mail konta członkowskiego z konta zarządzania organizacją (lub delegowanego administratora), oszczędzając czas i wysiłek związany z bezpośrednim logowaniem się na każde konto i umożliwiając zarządzanie głównymi adresami organizacji na dużą skalę. Ponadto ten interfejs API będzie wymagał od klientów zweryfikowania nowego głównego adresu e-mail za pomocą hasła jednorazowego (OTP), zapewniając, że klienci używają dokładnych adresów e-mail dla swoich kont członkowskich. Główny adres e-mail nie zostanie zmieniony na nowy adres e-mail, dopóki nie zostanie zweryfikowany.
Możliwość aktualizacji głównego adresu e-mail kont członkowskich z konta zarządzania organizacji jest dostępna bez dodatkowych opłat we wszystkich komercyjnych i chińskich regionach AWS. Aby dowiedzieć się więcej na temat zarządzania kontami, zapoznaj się z dokumentacją.