AWS Premium Support uruchamia element runbook Support Automation Workflow (SAW) do samoobsługowej diagnostyki i korekcji
Dziś AWS Premium Support uruchamia Support Automation Workflows (SAW), aby umożliwić samoobsługową diagnostykę i korekcję dla klientów AWS. Co więcej, twórcy zapowiadają dodatkowe zaawansowane elementy runbook, które będą dostępne dla klientów Enterprise and Business Support w celu szybszego rozwiązywania problemów.
Możesz wykorzystywać elementy Runbook utworzone przez usługę AWS Premium na swoich kontach AWS, aby pomóc w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu częstych problemów. Te element runbook są zgodne z najlepszymi praktykami i wnioskami wyciągniętymi z obsługi tysięcy klientów. Na przykład możesz użyć elementu runbook AWSSupport-CollectEKSInstanceLogs do zebrania systemu operacyjnego i odpowiednich plików dziennika z usługi Amazon Elastic Kubernetes Service (Amazon EKS) w celu rozwiązywania problemów z klastrem.
Support Automation Workflows wykorzystuje element runbooks AWS Systems Manager, aby pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów z łącznością Amazon Relational Database Services (Amazon RDS), diagnozowaniu problemów z dostępem w usłudze Amazon Simple Storage Service (Amazon S3), resetowaniu dostępu do Amazon EC2 i wiele więcej. Od teraz klienci Enterprise and Business Support mogą otrzymać dostęp do dodatkowych elementów runbook, takich jak AWSPremiumSupport-TroubleshootEC2DiskUsage, aby pomóc w badaniu i potencjalnym rozwiązaniu problemów z użyciem dysku głównego i innego niż root instancji Amazon EC2.
Runbooki SAW z przedrostkiem „AWSSupport” są dostępne dla wszystkich klientów we wszystkich regionach komercyjnych. Runbooki z prefiksem „AWSPremiumSupport” są dostępne dla klientów Enterprise i Business Support także we wszystkich regionach komercyjnych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z dokumentacją SAW.