Amazon Connect oferuje teraz połączenia w aplikacji, sieci i wideo
Usługa Amazon Connect udostępnia teraz funkcje połączeń głosowych i wideo w aplikacjach oraz w Internecie, ułatwiając dostarczanie bardziej spersonalizowanych usług głosowych i wideo w witrynach internetowych i aplikacjach mobilnych.
Te funkcje pozwalają klientom kontaktować się z Tobą bez konieczności opuszczania Twojej witryny lub aplikacji mobilnej. Możesz wykorzystać te możliwości do przekazywania informacji kontekstowych do Amazon Connect, umożliwiając personalizację obsługi klienta w oparciu o takie atrybuty, jak profil klienta, status uwierzytelnienia lub działania podjęte wcześniej w aplikacji.
Korzystając z w pełni zarządzanego widżetu komunikacyjnego, możesz wdrożyć nowe możliwości połączeń głosowych i wideo za pomocą zaledwie jednego wiersza kodu. Możesz także stworzyć w pełni spersonalizowane doświadczenie dla swoich klientów, korzystając z pakietu SDK. Ponadto można korzystać z tej samej konfiguracji, routingu, analiz i aplikacji agenta, co w przypadku połączeń telefonicznych i czatów pomaga zaoszczędzić kosztowny czas integracji, opłaty licencyjne i wydatki związane z konserwacją i utrzymaniem.
Możliwości usługi Amazon Connect w aplikacji, Internecie i połączeniach wideo są dostępne we wschodnich stanach USA (płn. Wirginia), zachodnich stanach USA (Oregon), Azji i Pacyfiku (Singapur, Sydny, Tokio, Seul), Kanadzie (Centrum), Europie (Frankfurt, Londyn).
Aby dowiedzieć się więcej i rozpocząć, zapoznaj się z dokumentacją dotyczącą pomocy lub odwiedź witrynę Amazon Connect. Aby dowiedzieć się więcej na temat cen, sprawdź cennik Amazon Connect.
źródło: AWS